To je on. Arogantní šelma dobře známé stáje Ravenwest. Jeho egu se vyrovná jen objem motoru závodního speciálu. Ani si nepřipouští, že by se nestal šampionem. Jenže tentokrát je cesta k titulu mnohem klikatější. A co je nejdůležitější… my se budeme rvát o každou zatáčku.
RECENZI SI MŮŽETE PUSTIT NÍŽE VE VIDEU!
Chceme se stát jednou z legend závodní série GRID. Ta i letos přichází s tradiční hratelností, která si tyká s arkádou a okamžitě vás vtáhne do adrenalinových tlačenic. Ikonická kombinace reálných okruhů a městských tratí, dává vyniknout ostrým střetům a chybující umělé inteligenci. Jen škoda, že se rivalský systém Nemesis stal jen ikonkou u jména jezdce. Už žádné agresivní souboje na plechy, žádné bouračky na hranici pravidel. Ještě, že aspoň ta pestrá garáž s modely posledních dekád zůstala…
GRID, to není jen zábavná hratelnost, ale i komplexní kariéra. Ta se našla hned ve dvou režimech. Rádi bychom pochválili příběh, ale bohužel není co chválit. Dokumentární styl je na ježdění nalepený na sílu a co bylo v poslední F1 příjemným zpestřením, je tady jen zbytečná vata. Vedlejší samostatná kariéra je lepší. Klasicky se dělí do několika tříd a zajišťuje, že si vyzkoušíme všechny typy aut. Grind nutný k vylepšení speciálů nesedne každému a ano… svým způsobem uměle natahuje herní dobu. Na druhou stranu… všechny režimy mají kooperaci. Nejen ty multiplayerové.
Největším hříchem je však utlumená destrukce aut, kdy jen čelní náraz v plné rychlosti znamená konec závodu. Ve spojení se zbytečnou Nemesis, horší optimalizací a natahovanou kariérou, jde v podstatě o zbytečné pokračování. Slovy klasika, trochu to ztratilo koule.