Leze vám na nervy neustálé komandování během řízení? Pak nemáte ponětí, co je skandinávský švih. Nikdy jste se neproletěli finskými lesy. Nemáte označkovaný kmen v Chorvatsku a do Monaka si nejspíš berete zlatou kartu, nikoliv zimní směs gum. A jestli minete WRC Generations, už nikdy nezjistíte, jak chutná rallye na francouzský způsob.
RECENZI SI MŮŽETE PUSTIT VE VIDEU!
Po sedmi letech se práva na světový šampionát v rallye přesunou ke Codemasters, takže pro KT Racing je letošní ročník velké sbohem. Ale rozhodně nečekejte žádný funus. Když necháme stranou téměř neměnnou skladbu struktury kariéry a množství závodních režimů pro jednotlivce i komunitu, zůstanou nám i letos kvalitní závody s hlučným benzínovým srdcem.
I když… to už vlastně úplně neplatí. Rok 2022 je ve znamení hybridů, což v praxi znamená, že se WRC přibližuje F1. Během závodu speciály kumulují přebytečnou energii, kterou po dobytí vypustí s razancí zákazníků útočících na černý pátek. Novinka vnáší do závodů větší soutěživost, ale také odpovědnost. Okamžitý nárůst výkonu může přijít v době, kdy o něj nestojíte… kvůli čemuž pak může chybět na šestce přes horizont.
WRC Generations potěší také několika přepracovanými tratěmi na čele s mrazivým Švédskem. Bohužel ani tentokrát se nevyhnulo nevyrovnané umělé inteligenci. Ta buďto jede jak Colin McRae nebo jako sedlák s hnojem, čímž dost kazí atmosféru jinak zdařilých závodů. Jestli se nebojíte sebrat Kallu Rovanperu titul šampiona a během toho provětrat pár historických speciálů, pak se okamžitě zapište se v depu. Historie rallye se píše na desetiny vteřiny.