Recenze: Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground

WARHAMMER-STORM-GROUND (1)

Svět Warhammeru je natolik pestrý a komplexní, že se herní průmysl dosud zaměřoval především na Warhammer 40K, nebo na už dávno expandující Warhammer Fantasy. Vedle těchto dvou univerz tu však bylo ještě jedno. Sice nové, ale stejně dobré jako obě zmíněná. Warhammer Age of Sigmar si na první řádnou herní adaptaci musel počkat trošku déle než je zvykem. Nakonec se však přeci jen dočkal. Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground je tahovkou, která vám umožní převzít kontrolu nad jednou ze tří unikátních armád. V nabídce najdete polobohy, éterické nemrtvé a rozkládající se vyvolené temných bohů.

Každá ze stran má po ruce velmi specifické válečníky, kteří jí umožňují v boji užívat naprosto jinou taktiku, než síly soupeře. Jedni sází na odolnost, jiní šíří svou nákazu a další zase preferují přesilu nad čímkoliv jiným. Díky zmíněným faktům velmi rychle zjistíte, kdo je vašim favoritem a čí styl vám naopak absolutně nesedí. Jakmile si jednotlivé frakce trošku osaháte, vrhnete se vstříc příběhové kampani postavené na roguelite mechanice, takže za každé selhání zaplatíte návratem na startovní pásku.

Vždy však dostanete to, co jste si vybojovali. Nemusíte se tím pádem obávat, že byste pokaždé začínali pouze s hrdinou, který by následně musel znovu získávat všechny jednotky znovu. Ve výsledku jsme za to rádi, protože časem se bitvy stanou značně stereotypními a navíc nejsou vždy navrženy zcela ideálně. Z dlouhodobého hlediska má tahovka Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground díky vysoké znovuhratelnosti, promakaným armádám a vyváženému soubojovému systému velký potenciál, hlavně bude záležet na tom, jaké tempo si udrží tvůrci při přidávání nového obsahu.

Plusy a mínusy:

  • Zajímavý příběh
  • Tři jedinečná vojska
  • Nesmlouvavá rogue-like mechanika
  • Plynulý soubojový systém
  • Přímě navržená bojiště
  • Stereotyp plynoucí z návrhu bitevních polí
  • Některé mapy nemíří na menší armády

Podobné příspěvky