Recenze-mini: Cris Tales

Cris Tales

Byla nebyla jedna hra s obrovským potenciálem. Měla nádherné audiovizuální zpracování, zajímavé postavy i příběh a zajímavou mechaniku práce s minulostí, přítomností a budoucností. Měla se stát když už ne královnou, tak alespoň princeznou v rámci JRPG žánru. Jenže vývojáři se vykašlali na souboje, které tak byli jeden jako druhý a ještě ke všemu ani nedokázali pořádně využít možnosti, které jim jejich vlastní systém práce s časem nabízel. No a tak zazvonil konec a skvělých hodnocení byl konec… Hrajete hry kvůli příběhům a jste ochotní kvůli nim přetrpět tuny nezáživných bojů, které se ke všemu navíc zoufale táhnou? Tak to si Cris Tales možná i celkem solidně užijete. Jo a taky jste pořádní masochisti… Byli jste varováni.

Plusy a mínusy:

  • nádherná grafika
  • zajímavý příběh a postavy
  • nápadité pojetí hrátek s časem mimo souboje
  • nudné a opakující se souboje
  • neustálé načítací obrazovky
  • co pět kroků vyskakující nepřátelé

Podobné příspěvky