Battlefield 2042 od vydání trpí nespočtem bugů a dalších problémů, které z něj v některých případech dělají nehratelnou záležitost. Hlavním problémem byl od začátku fakt, že něco trefit byla spíše otázka štěstí, než přesné mušky. EA teď vyřešilo náhodný rozptyl některých zbraní, jenže ty stále v některých případech nejsou schopné trefit cíl. Na vině je chybná registrace zásahů. Podle experimentů některých hráčů to vypadá, že problém přitom není v latenci serverů, jako spíše v neschopnosti hry vše spočítat při větším množství akce v dané lokaci. Do čím větší přestřelky se pustíte, tím větší je šance, že vaše kulky nenajdou cíl. Vypadá to, že problém se přitom zvětšuje se vzdáleností cíle. YouTuber s přezdívkou Jackfrags celou situaci nasimuloval a i my jsme při recenzování několikrát zažili hodně podobnou situaci. Tohle se vážně nepovedlo…
zdroj: jackfrags