Předehra: Overwatch 2 (PvP beta)

Overwatch_3

Když tahle památná věta v roce 2014 poprvé zazněla, jedno oko nezůstalo suché… Tenkrát se zrodil nový subžánr kompetitivních stříleček, kterému Overwatch seriózně kraloval… Jenže zlaté časy jsou pryč a fanoušci s nadějí vzhlížejí k druhému dílu, který by měl skomírající hru dostat zpátky na vrchol… Je ovšem otázka, jestli se mu to povede…

PŘEDEHRU SI MŮŽETE PUSTIT VE VIDEU NÍŽE!

V jádru je dvojka pořád Overwatch… Při snaze splnit úkol dané mapy okolo sebe metáte speciální schopnosti a snažíte se u toho vypadat, jako že víte, co děláte! Drobných změn v oblasti grafiky a herního UI si ani nevšimnete. S osekáním hráčů v týmu ze šesti na pět už je to krapet složitější. Cílem vývojářů tu bylo zbavit se akci zpomalujících prvků, zřejmě za účelem toho udělat hru atraktivnější pro diváky. Týmy se kvůli tomu musí na bojišti obejít bez jednoho tanka i schovávání se za hradbu z odolných bariér, stejně jako nejrůznějších schopností pro výraznější omezení pohybu protivníka. Z doomfista se tak stal tank, protože dává dokonalý smysl postavit do první linie polonahého týpka s velkou pěstí… Bastion konečně zakončil svou transformaci ze stacionárního kulometu na mobilní… Sombra se naučila líp hekovat… Mei už neumí zmrazovat základním útokem… No a Orisa si někde našla oštěp… WAKANDA NECH ŽIJE! Výsledek je při nejmenším zajímavý. Hra daleko víc oceňuje individuální schopnosti i týmovou práci. Zároveň vám ale dá dvojnásob sežrat, když váš tým spolupracovat nebude! Na profi scéně žádný problém. Pokud si budete chtít dát pár koleček po práci… Upřímnou soustrast… Aspoň že ty skiny nám zůstanou…

Celé to má navíc jeden háček. Místo toho, aby se místní soupiska plnila novými geroji, které tahle hra zoufale potřebuje, vývojáři upravují ty staré ve snaze všechno to nějak rozchodit. Jediným přírůstkem je tak zatím už při oznámení hry představená Sojourn, ženská verze Soldier: 76. Je rychlá, agilní a odstřelovat jejím railgunem nepřátelskou podporu je legrace! Sama tuhle show ovšem neutáhne. Dvojka sice sází především na PvE režim s příběhovou kampaní, který má tvořit naprostou většinu nového obsahu, ten ale Overwatch dlouhodobě při životě udržet taky nedokáže. Hrdinové nicméně umírají jako první a je možné, že Blizzard si ta největší překvapení šetří na marketingovou kampaň okolo data vydání. Ještě tak neházíme flintu do žita. Jestli totiž vývojáři opravdu vědí, co dělají, se teprve ukáže. Kdy? Přece sooooooon…

Podobné příspěvky