O tom, že Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition bylo znesvěcení legendárních her, snad nikdo nepochybuje. Tedy možná až na Strausse Zelnicka, CEO mateřské společnosti Rockstaru, Take-Two. Ten v rozhovoru pro CNBC řekl, že kompilace v první řadě není nová hra a neměl by se tím pádem brát stejně jako nové tříáčkové díly série. Už tady by si nejeden hráč řekl, že tady není něco v pořádku. Jenže to byl teprve začátek! Dále totiž Zelnick označil problémy The Definitive Edition za pouhé glitche, které už existovali v původních verzích jednotlivých her! My víme, že nostalgie nám vykresluje naše staré hry jako mnohem lepší, než ve skutečnosti byly, ale tohle zkrátka není pravda. Všechny problémy navíc už byly odstraněny, o čemž by se dalo taktéž dlouze diskutovat. Kompilace si pak prý vede skvěle a společnost je s ní spokojená. Nutno dodat, že celý rozhovor byl mířený především na investory a finanční svět, takže se aspoň nelhalo do očí přímo hráčům. I tak jde ale o ukázku naprosto odpudivého chování, které ve finále vede k tomu, že vychází právě takto znetvořené tituly…
zdroj: Game Rant