Recenze: GhostWire: Tokyo

GhostWire Tokyo_

To takhle jednou skoro umřete, vaše tělo si vyhlédne pomstychtivý duch, vy s ním uzavřete dohodu a jdete luxovat ikonky na mapě… Hledáte něco hlubšího? Na ulicích GhostWire: Tokyo to za těch zhruba 9 hodin, které vám dopadení hlavního záporáka zabere, nenajdete…

RECENZI SI MŮŽETE PUSTIT NÍŽE VE VIDEU!

Hra se sice snaží být tajemná jako hrad v Karpatech, ale celé to působí tak trochu jako epizoda Scooby-Doo… Laciné lekačky nefungují a nepřátelé by nedokázali vystrašit ani třídu dětí z mateřské školky. Bát se tu snad budete jenom neustálého nedostatku magické energie nebo co to vlastně do té pracky ládujete. To by se ještě dalo překousnout. Ostatně vývojáři Ghostwire Tokyo prezentují jako akční adventuru. Jenže ani ta akce jaksi nefunguje…

Nepřátel je tu pět a půl, což je opravdu zoufale málo, i kdyby si hra nebrala za inspiraci japonský folklór. K tomu si přičtěte zhruba stejný počet těžce nenápaditých bossů, kdy se s jedním musíte dokonce utkat dvakrát! To všechno kosíte duchovní variantou na pistoli, ne zrovna funkční brokovnici, granátomet, posvěceným lukem a neskutečně drahými talismany plnícími roli speciálních granátů. Telekineze tu jaksi chybí… Škoda, dávala by dokonalý smysl.

Jediným smyslem existence zdejšího systému vylepšení pak je, abyste měli vůbec nějakou motivaci prolézat zdejší liduprázdné ulice. Namísto opravdu zajímavých vylepšení si prakticky pořizujete méně utahanou verzi hry! Nebaví vás u každé zbloudilé duše tři vteřiny držet tlačítko? Investujte bodíky a příště to bude jenom jedna! I když i ta je trestuhodným plýtváním vašeho času, a to nemluvíme o nutnosti s úlovky neustále běhat do telefonních budek! Přijde vám nabíjení útoků moc pomalé? Máme pro vás vylepšení, po kterém bude o něco málo pomalejší. Ani vylepšování útočných schopností nijak nenadchne. Ohnivá koule dělá větší bum, vodní čepel je zase širší a vzdušná pistole střílí rychleji, to abyste mohli dřív nadávat, že vám došla munice. Když si to všechno vyběháte, přestane se hra táhnout jako pohřební průvod… Ne, bude pořád pomalá, jen ne už tak moc zoufale. Jenže tou dobou už budete sledovat závěrečné titulky a New Game plus tady zapnou snad jen ti nejzanícenější lovci achievementů.

Grafika navíc působí jako něco z minulé generace konzolí… Tokio je ve zdejším podání ošklivé, nevýrazné a next-gen vidělo možná tak ze shinkansenu.… ženoucího se maximální rychlostí… TUNELEM!… Poslední hřebíčky do rakve alespoň trochu solidního zážitku jsou prkenné ovládání a opakující se náplň vedlejších úkolů. Jasně, dá se na to všechno zvyknout, ale stejně tak můžete jít místo GhostWire: Tokyo čistit i nějaký jiný… a daleko zábavnější… open world… Tohle je práce tak maximálně pro exorcistu.

Podobné příspěvky