Recenze: Lost Ark

lost ark

Vypadá to jako Diablo… Hraje se to jako Diablo… Ale Diablo to není! Co je to?… Ty z vás, kteří tipují Diablo čtyři musíme zklamat, stroj času nám Martin pořád odmítá pro redakční účely zapůjčit… Odpověď je samozřejmě staronové free to play MMORPG Lost Ark, do kterého jsme si vystáli poctivou… a pořádně DLOUHOU… frontu na Steamu!

RECENZI SI MŮŽETE PUSTIT VE VIDEU NÍŽE!

Tahle hra má už skutečně něco málo naklikáno, i když jenom na východě… V Korei se hraje od konce roku 2019 a je to na ní znát v dobrém i ve zlém. Grafika už tak začíná i přes působivé efekty útoků místy působit zastarale a od úkolů taky žádnou extra nápaditost nečekejte. Pobíháte po světě od jednoho NPC ke druhému, plníte dokola se opakující zadání a účastníte se nejrůznějších aktivit… Přitom sledujete, jak vám rostou číslíčka, to abyste mohli plnit těžší verze toho samého… Co byste chtěli, místní pořád žijí v minulé dekádě… Abyste ale neměli čas o tom moc přemýšlet, dostanete na hraní vlastní pevnost, kde za vás bude kolečka dělat někdo jiný, no není to super? Budete tak mít čas si odběhnout vytěžit suroviny na výrobu nebo odhalit nějaké to tajemství… Nuda?… Tady máte ohňostroj kouzel a k tomu velkého zlého bosse, abyste měli o čem vyprávět kamarádům!

Díky svému “stáří“ jsou herní mechaniky jednotlivých povolání skvěle odladěné a smazávat s nimi z obrazovky davy nepřátel je zábava… Mačkáte tlačítka a ono to krásně bouchá… Jen se na to podívejte… teda pokud náhodou nejste epileptici, to se raději nedívejte! Ať už si vyberete čarodějku v upnutých šatičkách nebo borce s mečem větším, než je on sám, budete si připadat jako byste jedním prstem dokázali zastavit celou armádu… Počkat… Vy to vlastně DOKÁŽETE… klik!

Pokud vám Lost Ark sedne, má potenciál vás při svém množství obsahu zabavit na desítky… stovky… možná dokonce i tisíce hodin. Hledáte revoluci? Tak se raději porozhlédněte někde jinde… Chcete si v celku zadarmo a relativně bezmyšlenkovitě zarubat? Tak se postavte do fronty… Na jejím konci vás čekají parádní jatka!