Když nemáte dost vojáků, dejte tam samuraje. Když nemáte dost bouchaček, loupněte tam meč. A když vám dojde příběh, zakončete ho časovou smyčkou. Že takový recept u střílečky nefunguje? Bright Memory: Infinite dokazuje, že na rychlou porci v bufáči úplně v pohodě.
RECENZI SI BUDETE MOCI PUSTIT VE VIDEU, KTERÉ PRO VÁS PŘIPRAVUJEME!
Žánrová a obsahová bramboračka z čínské kuchyně není ani za lžičku originální. Míchá mýtický středověk s blízkou budoucností, adrenalinovou akci s bossy soulsového typu a stealth přístup s velkolepou destrukcí. Dělá to však s radostí, okázalou prezentací a výbornou hratelností.
Ani vám nedojde, že hru tvořil jeden člověk a že sledujete výběr z knihovny Unreal Enginu. To si uvědomíte až po dvou hodinách, když vyskočí závěrečné titulky. Bohužel hra je i přes možnost nekonečného opakování hodně krátká a pro někoho může působit jako tech demo nebo prologue. Anebo… jako zážitková degustace, kde rozhoduje chuť, a ne velikost porce.