Recenze-mini: King’s Bounty II

Kings Bounty II

Svět je v ohrožení! Už zase? No jo už to tak bude a jediný kdo ho v King’s Bounty II dokáže zachránit je jeden ze tří hrdinů křivě obviněných ze zrady. Vybrat si můžete válečníka, čarodějku a paladinku. Každý z hrdinů se na počátku tváří jako unikát, jak ale díky omezenému vývojovému stromu velmi rychle zjistíte je to tak trochu iluze. Hrdinové v bitvách sami navíc tak úplně nebojují, takže spasení otevřeného fantasy světa Nostrie leží především na bedrech jejich armády.

Pokud čekáte, že dostanete obrovská vojska jako v předchozích hrách ze série King’s Bounty tvůrci vám tentokrát naservírují zklamání v podobě unikátních družin, jež lze sestavit ze skutečně pestré škály válečníků. Chcete mít v partě kostlivce? Není problém. Jen si dávejte pozor na to, aby jim váleční psi neukradli jejich stehenní kosti, protože to by mohlo vyvolat slušnou rvačku. Ta tu sice nepropuká otevřeně, avšak jistá nevraživost mezi frakcemi tu je. Přeci jen nelze míchat jablka s hruškami jinak vám z toho vznikne pěkný brajgl.

A abychom nezapomněli, jsou tu také volby, formující určitým způsobem jak děj, tak i vašeho hrdinu. Některé mají reálně odlišné výsledky, jiné ale nikoliv. No prostě taková klasika. King’s Bounty II je slušným tahovým RPG, které však rozhodně mělo navíc. Bod navíc v tomto případě dáváme za výbornou optimalizaci na Nintendo Switch, kde sice hra nevypadá nikterak krásně, ale jede jako hodinky, což se o většině portů říct nedá.

Plusy a mínusy:

  • náročné bitvy
  • rozsáhlé spektrum jednotek
  • otevřený svět vyzývající k průzkumu
  • nedostatečný prostor pro vývoj hrdiny
  • absence prvků reálně posouvajících žánr
  • volby občas mají minimální, či nulový dopad

Podobné příspěvky