Neúnavní bojovníci s anomáliemi o sobě dávají po více než roce vědět. Nebo sebou spíš jen tak posmrtně škubou… Na z mrtvýchvstání by toho totiž bylo u live service titulu jako je Outriders potřeba daleko víc, než jeho rozšíření Worldslayer nabízí.
NA RECENZI SE MŮŽETE PODÍVAT NÍŽE VE VIDEU!
Po událostech základní hry jste nuceni vyrazit do neprobádaných končin, abyste zase zachránili svět… překvapivě… Že přitom potkáte pár nových postav není tak podstatné. Outriders nikdy nebyli příliš originální. Příběh tak slouží vlastně jen k tomu, aby se dodatečný obsah začlenil do hry a nepřátelé dostali záminku pro svou existenci. Naplno ovšem můžete obdivovat výborně navržený design světa, který postupně vystřídá snad všechna prostředí.
Úroveň obtížnosti se razantně zvedla, což je způsobeno novými třídami světa. Systém Apokalypsy počítá s tím, že máte hodně nahráno, a tak po vás háže jednu tlupu nepřátel za druhou. Místa, kde můžete chvíli vypnout takřka vymizela. Sotva se zbavíte banditů, už se na vás žene horda mutantů nebo boss podpořený mocnými poskoky. Krytí se stalo sváteční záležitostí, protože umělá inteligence po vás jde jako slepice po flusu. Stylová výzbroj je naštěstí dostatečnou odměnou za četná opakování a vyškubané vlasy.
Aby to nebylo jen o přídavku toho samého, RPG prvky dostaly dva nové stromy dovedností. Jeden upravuje nadpřirozené schopnosti, druhý zase vlastnosti hrdiny. Největší změnou oproti základu je ale přepracovaný systém střelby. Zbraně mají lepší balanc, takže jednotlivé kusy lépe odpovídají své kategorii. S kulometem už si nebudete hrát na snipera a pistole je skutečně jen nouzovkou na pár metrů.
Worldslayer podědil kvalitní akci, kterou povýšil o náročnější hratelnost a pestřejší skladbu nepřátel. Podědil však i žánrovou rutinu, kde je sice všechno na svém místě, ale bez emocí… bez radosti. Nakonec je dodatek hezkým zpestřením pro fanoušky, ale nové hráče rozhodně nepřitáhne…