Za neúspěch Battlefield 2042 může podle EA Halo Infinite

Battlefield 2042_08

Podle známého insidera Toma Hendersona proběhla interní schůzka pro zaměstnance v rámci EA ohledně stavu hry Battlefield 2042 a ti zřejmě nevěřili vlastním uším! Nejvyšší vedoucí studií společnosti, Laura Miele, totiž mluvila o tom, co všechno mohlo podle EA za neúspěch nejnovějšího dílu série. Asi nejuvěřitelnější důvod byly problémy se zastaralým Frostbite enginem. DICE údajně strávilo přes rok a půl jenom jeho aktualizací na novější verzi. Výsledkem byl údajně takřka nový, a bohužel náležitě neodzkoušený, engine. Druhým důvodem byla samozřejmě globální pandemie a nutnost práce z domova, protože na tu se dneska svádí kde co. Dál už ale šlo o podstatně větší sci-fi. Společnost prý dostala z první uzavřené beta verze pro vybranou skupinu influencerů a videoherních médií pozitivní zpětnou vazbu. Chyby se pak údajně objevili až potom. Tady je důležité, že společnost hru navzdory daným chybám vydala. Následně došlo ke konstatování, že Microsoft se svým funkčním a zdarma hratelným multiplayerem Halo Infinite přijetí Battlefieldu 2042 taktéž příliš nepomohl. Obě hry přitom mají společného asi jenom to, že jde o střílečky…

zdroj: Twitter

Podobné příspěvky